my roads. my dreams. my life.

my roads. my dreams. my life.

Monday 15 November 2010

偉大航道

好 touching...

站在“孩子”的角度来看 - 我要感谢我妈妈给我的自由度
站在“母亲”的角度来看 - 我要再自我检讨下 hahaha



....
細路哥細細個仲細得幾多年
唔好俾你嘅童年淨係充滿考試同測驗
望下個天 咁好天 去下海邊
因為到你大個就會忘記乜嘢係大自然
做學生要爭取時間玩
有幾多功課做都好閒 唔駛喊
當你正式上班 先知道乜嘢叫慘
原來做功課好簡單 做人好難
唔好怪你學校好似好煩個幾個先生
因為冇一個先生係可以煩得過你老闆
唔好介意 記缺點只係小事
操行分就係玩緊迷你版嘅辦公室政治
唔好笑你同學仔 因為將來佢可能係
同你做一世嘅兄弟 呀 順便一提
千祈唔好食煙 點解 因為你想像唔到佢有幾難戒 ....

No comments:

Post a Comment